Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Selasa, 28 Februari 2012

Hari Yang Memenatkan



Mana tidaknya ingatkan hari ni ada Mesyuarat je, tapi belum ke mesyuarat da ada yang call, dari Majlis Daerah tangkak. Nak keluar tunjukkan lokasi pemasangan billboard.



Lepas habis mesyuarat sempat singgah SAJ bayar bil, orang kata sambil menyelam minum air, aku sempat buat kajian BR1M, jumpa pulak kawan 1 sekolah, dia2 sekali jadi mangsa kajian aku... hahahaha.....



Lepas tu aku menuju ke Kedai Surat Khabar India, maklum la 5 orang orang india, 14 orang Melayu. wah!!!!! bejalan punya jalan aku ke Bus Stand, haaaa!!!!! ramai pun orang india. Siap pun.




Aku-aku sekali isi borang kajian tu, OK la aku pun mohon jugak, cuma lom tau keputusan dapat ke tidak.



Berbalik pada tugas, aku pergi la warong mak, wah!!!! abg wan mak entek ada, dia org pertama yang dapat BR1M ni, dia tak nak aku paksa jugak jawab..hahahaha abis orang kampung merangkap sedara mara aku, jadi kajian hahahahaha!!!!!!!! OK la siap jugak.


Gerak pulak ambil anak, singgap rumah bik sidah, tanya pasal pempamer untuk Karnival K1M Negeri Johor kat Muar. Nak mintak maklumat, urusetia negeri nak. Sempat jugak tanya kajian. Ngeteh kat warong mak bawak anak dgn mira sekali.


Budak-budak tu balik sendiri, aku terus pergi kerja. Aku da call orang MDT untuk gerak ke lokasi pasang billboard, tub2 PPD balik dari muar, sebok kata dari hb ni ke hb ni ada kerja kat muar, tapi ada jugak kat Ledang lagi, ada la meeting dengan PPD kejap, Pas tu gerak ke MDT ambil En. Rahman ke lokasi pasang billboard kat depat PLUS dengan depan FAMA Bukit Gambir OK puas hati terus balik.



Ingatkan hari ni boeh rileks sekejap, selepas penat dengan kerja minggu lepas, rupa2nya, lagi memenatkan, Aduhai da la cuti ganti pada 5&6 Mac nanti, terpaksa tukar tarikh lain kerana tugas dan taklimat.


Penat la , penaaaaaaaaaaattttttttttt sangat rasanya.
/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan