Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Isnin, 13 Februari 2012

Perhimpunan Pagi Bulan Februari 2012





Walaupun telah masuk minggu ke dua dalam Februari, tapi semangat Pegawai Daerah untuk melaksanakan Perhimpunan Bulanan tetap ada, dan seperti biasa tugas aku sebagaI Juruacara.



Apa yang nak diceritakan disinikan, sebenarnya aku terlupa yang hari ini ada perhimpunan pagi, Alhamdulillah mujurlah, selepas menghantar anak ke sekolah, aku terperasan staf Majlis Daerah Ledang memakai uniform, baru la aku ingat!!!! yang hari ni ada perhimpunan pagi.



Apa lagi bergegas aku ke pejabat ambil CD lagu untuk nyanyi di Perhimpunan, sempat juga, buat skrip.


Kebiasaanya hanya 3 lagu jer, Bangsa Johor, Negaraku dengan Perkhidmatan Awam, tapi mulai bulan ini, tambah lagi 2 lagu, 1Malaysia dengan Nusajaya.... hahahha jenuh nak tunggu abis perhimpunan macam ni.


Apa-apa pun aku suka dengan kerja aku, cuma keadaan membuatkan aku tak de mood.







/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan