Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Khamis, 16 Februari 2012

Majlis Perasmian Karnival 10,000 Langkah



Majlis Perasmian Karnival 10,000 Langkah Sempena Hari Keputeraan D.Y.M.M. Sultan Johor 2011 ini telah diadakan pada 18 Disember 2011. Bertempat di Kompleks Sukan Komuniti Pulau Penarik Sungai Mati, majlis ini telah menghimpunkan orang ramai yang terlibat secara langsung dalam menjayakan program 10,000 lamgkah di setiap Kampung.



Majlis ini telah dirasmikan oleh Y.A.B. Dato' Haji Abdul Ghani Bin Othman, Menteri Besar Johor. Seperti biasa tugas aku Juruacara.




Aku telah di tinggalkan oleh JAV, so dengan keadaan kelam kabut aku ke Pulau Penarik dengan menaiki motosikal aku yang comel tu. Orang kata "bagai jatuh di timpa tangga", dalam perjalanan, hujan pulak! da nama pun hujan memang basah, nak buat macam mana da musim.



Majlis ini menjadi kelam kabut sikit semasa penyampaian hadiah, aku mengikut susuan hadiah yang hendak disampaikan, D.O. beri signal untuk terus, tiba2 Pegawai kesihatan pulak cakap, slow2, tengok keadaan, Aduhhhhh!!!!!! pening betul.



Dalam banyak-banyak program, aku tak suka yang di anjurkan Pejabat Kesihatan, suruh kita cakap macam2 itu la ini la, kalot betul, aku yang pening, bukan nak cakap awal. Sekejap jumpa begitu , kejap lagi begini eemmm....




Dia ingat dia bayar, dia boleh buat kita macam lembu ke, banyak kerja aku jadi MC free jer tapi boleh berjalan lancar asalkan maklumat dimaklumkan awal, dan jangan ganggu kerja aku.















































































/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan