Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Jumaat, 3 Februari 2012

Majlis Perasmian Seminar Teknikal Pembantu Pertanian Negeri Johor 2012



Hari ni tugas seperti biasa juruacara untuk Majlis Perasmian Seminar Teknikal Pembantu Pertanian Negeri Johor 2012.



Telah diadakan di Kolej Kemahiran Tinggi Mara Ledang. Majlis ini dirasmikan oleh yang Amat Berhormat Dato' Haji Abdul Ghani Bin Othman, Menteri Besar juga ADUN Kawasan Serom.


Aku jadi MC dengan penampilan yang begitu simple sekali, sebenarnya da bawak baju untuk majlis ini, masalahnya tudungnya tak cukup pin. jadi aku pakai je baju sedia ada yang di pakai le tu maknanya, bayangkan baju tu masa tingkatan 5. hahahaha lamakan....... lebih 10 tahun, tapi baju tu masih boleh di pakai, baju kebaya tau bukan baju kurung.


Tersilap la masa ni, ada 3 lagu, Bangsa Johor, Negaraku dan Lagu Jabatan Pertanian, lepas abis lagu negaraku aku pun suruh orang duduk. "terima kasih dipersilakan duduk" ha!!! lupa ada 1 lagi, MB da duduk berdiri balik.


pada hari ni bukan aku je silap, Pengarah Pertanian pun cakap tersilap tersasol, Menteri Besar pun tersilap-silap juga...... hah!!!!! bagus ler tu.



/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

1 ulasan:

  1. ko ni ada2 aje...vip berdiri duduk dan berdiri jer la kejanya...

    BalasPadam