Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Jumaat, 17 Mei 2013

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2012



Alhamdulillah setelah mencecah 10 tahun berkhidmat di JP, aku diberikan APC untuk tahun 2012. Majlis yang berlangsung pada 18 April 2013 di Pangung Seni Istana Budaya. Segala penat lelah dan usaha melaksanakan tugas di balas dengan anugerah ini, Syukur pada Allah, tak de manusia yang tidak mengharap, begitu juga aku, cuma hanya menanti takdir untuk aku.


penginapan 2 malam

Memandangkan diadakan raptai pada 17hb, maka pergerakan awal pada 16hb malam, bersama anggota JPN dari Segamat, KotaTinggi  dan Kluang dan aku Ledang. Kami selamat pergi dan balik.


pertama kali tengok pentas bergerak


reka bentuk yang cukup menarik

Ini lah pertama kali menjejakkan kaki ke Istana Budaya, sebelum ni di KL pun tak pernah singgah lalu jer, kali ni masuk ke dalamnya. Memang cukup cantik, ye la tempat orang berlakon teater, pentasnya bergerah... hehehe macam jakun je kan..
cenderahati yang diterima
sijil penghargaan yang dihargai

Apa pun keadaan ini adalah satu penghargaan yang aku haigainya. Terima kasih kepada memberi peluang dan penghargaai ini kepada aku, walaupun ada yang tidak puas hati.