Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Sabtu, 11 Februari 2012

Majlis Perasmian Laluan Baru Taman Hutan Lagenda Taman Negara Johor Gunung Ledang





Bersama kakitangan PTN untuk acara Gimik Pelancaran Buku....


Majlis ini telah diadakan di Taman Hutan Lagenda, Taman Negara Johor Gunung Ledang pada 11 Januari 2012, seperti biasa majlis ini telah dirasmikan oleh Yang Amat Berhormat Dato' Haji Abdul Ghani Bin Othman, Menteri besar Johor.




Kebiasaannya tugas aku sebagai MC, tak ada acara Menandatangani Perjanjian Persefahaman @ MOU. Jenuh jugak aku fikir ayat apa yang sesuai untuk menjemput MB pihak FRIM dan MNSJ.



Pengisian majlis ini dimulakan dengan Perasmian Laluan Baru dan Menandatangani Plak Perasmian. Kemudian MB Menandatangani Plak Perasmian Taman Orkid.



Baru masuk acara rasmi, nyanyian Bangsa Johor dan Negaraku, Bacaan Doa, Ucapan Aluan Oleh Pengarah Perbadanan Taman Negara dan Ucapan Perasmian oleh MB.



Kemudian ada acara Pelancaran Buku Bingkisan Ledang diikuti dengan Majlis Menandatagani MOU dengan FRIM dan MNSJ.



Majlis rasmi diakhiri dengan mempersilakan MB dan VIP untuk acara menanam pokok di Taman Herba.




Selepas tugas selesai








Puteri Gunung Ladang...tiada kesalahan bukan Ledang !!!! hahaha
/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan