Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Rabu, 30 Jun 2010

Info Bestari Mukim Bandar Maharani 1

Program ini telah dilaksanakan pada 27 Mei 2010 yang lalu, bertempat di Perkarangan Anjung Bestari Komuniti Bestari Bandar 1.
Antara pengisiannya adalah ceramah 1 Malaysia dari Encik hanan Bin Mohd Yusof, Pegawain Penerangan Daerah Muar. Manakala ceramah kedua dari Encik Mohamad Nazrul Bin Abd. Rahim, Penolong Pegawai Daerah Muar yang telah menyampaikan taklimat keselamatan.
Selain itu diadakan juga pameran dari jabatan dan agensi kerajaan yang ada di Muar. Jualan IKS dari Bandar 1. Pemeriksaan percuma juga telah diadakah untuk penduduk-penduduk tempatan.
Taklimat keselamatan dari En. Mohamad Nazrul Abd. Rahim, Penolong Pegawai Daerah Muar




Khusyuk mendengar ceramah 1 Malaysia dari En. Hanan Mohd Yusof Pegawai Penerangan Daerah Muar


Pameran dari Perhilitan Muar sebahagian dari pameran yang diadakan


Pameran dari Vaterinar dan Pejabat Kesihatan serta pemeriksaan kesihatan percuma



Sempat bergambar tu


Orang-orang kuat Penerangan Muar


wah...wah..wah... makan kuih sorang-sorang tunjuk dekat orang


Tugas seperti biasa Juruacara majlis sambil menyelaras Program yang diadakan



Ucapan alu-aluan dari Pengerusi Komuniti Bestari Mukim Bandar 1
Ucapan Perasmian dari Penolong Pegawai Daerah Muar En. Mohd Nazrul Abd. Rahim
penyampaian cenderahati kepada En.Nazrul

majlis Perasmian


Soal selidik daripada tetamu yang datang

/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan