Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Khamis, 24 Jun 2010

Dari Kabinet TV Ke Rak Buku Dan Majalah

DULU

Inilah keadaanya tempat letak bahan penerbitan. Oleh kerana ia adalah kabinet TV maka sebenarnya tidak sesuai untuk diletakkan bahan penerbitan kerana ruang yang sangat terhad, malah kelihatan tidak menarik, malah menyimpan habuk di bahagian belakangnya.



SEKARANG

Ini adalah pemandangan terkini dan rak buku atau majalah ini adalah paling sesuai untuk diletakan bahan penerbitan jabatan yang banyak. Ia bukan sahaja kelihatan kemas, malah teratur dan menarik. Beginilah imej terbaik untuk jabatan dan contoh kepada orang ramai. Kenapa saya kata begitu kerana ramai yang berkunjung di PMR ini berminat dengan rak buku ini dan bertanya kepada saya dimana boleh didapati rak tersebut, dengan berasa bangga dalam diam dan berbesar hati saya maklumkan kepadanya lokasi kedai tersebut. Malah ia lebih mudah diurus dan dikemas.
/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan