Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Rabu, 25 Januari 2012

Majlis Penyampaian Baucer Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) Parlimen Ledang DUN Serom




VVIP yang hadir



Majlis Penyampaian Baucer Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) Parlimen Ledang DUN Serom ini telah diadakan pada hari Sabtu 21 Januari 2012, bertempat diKompleks Sukan Komuniti Serom Pulau Penarik Sungai Mati.


Majlis ini telah dihadiri oleh Yang Amat Berhormat, Dato Haji Abdul Ghani Bin Othman, Menteri Besar Johor merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kawasan Serom. Turut Hadir Ahli Parlimen Ledang, Ahli Dewan Negara, ADUN Kawasan Tangkak & Gambir serta Pegawai Daerah Ledang selaku urusetia.


Majlis pada kali lebih baik dari sebelumnya walaupuntiada kaunter pendaftaran kepada penerima dan tiada kopon. para penerima juga menerima dan mengengar arahan dari semasa ke semasa.


kita saksikan potret-potret kenangan sepanjang majlis diadakan.






Ucapan perasmian oleh ADUN Serom merangkap Menteri Besar Johor, Yang Amat Berhormat Dato' Haji Abdul Ghani Bin Othman




ucapan alu-aluan oleh Ahli Parlimen Ledang, Yang Berhormat IR Tuan Haji hamim Bin Samuri





penyampaian baucer oleh Menteri Besar kepada penerima







gambar kenangan bersama penerima yang menjayakan acara gimik penyampaian baucer BR1M DUN Serom





antara ketua jabatan yang hadir, tersipu-sipu Jurutera JKR Daerah Ledang Tuan Haji Abu Bakar Ibrahim





Anggota Maybank yang setia menanti dan menyediakan wang secukupnya kepada penerima





kaunter penerimaan baucer





Y.A.B. Menteri Besar bertanya khabar penerima warga Emas






Y.A.B. Menteri Besar melawat kaunter penerima baucer dan diberi penerangan oleh pihak urusetia





sebahagian penerima yang setia menunggu giliran masing-masing untuk menerima baucer seterusnya di tunaikan di kaunter Maybank yang yang tersedia




Y.A.B. Menteri Besar Johor beramah mesra dengan penerima kurang upaya yang baru tiba

/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan