Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Isnin, 28 November 2011

Hari Inovasi Jabatan Penerangan Malaysia Zon Selatan 2011

FOTO KENANGAN SEBELUM LAWAN JOHOR DENGAN NEGERI SEMBILAN



Telah diadakan pada 18 November 2011 bertempat di Intitut Latihan Perindustrian Ledang. Pelbagai acara sukan diadakan seperti ping pong, bola jaring, sepak raga, badminton dan dat.




Apa yang nak aku ceritakan adalah aku aku main bola jaring. eemm..... bukan pandai pun.... da cakap pun tak nak main apa-apa sukan, tub2 nama naik untuk bola jaring. Oleh kerana tak nak dikatakan staff yang degil, layanla jugak, latihan sehari di Ibu Pejabat Penerangan Negeri Johor yang hanya beberapa jam pada 17 November 2011 dan bergerak ke IPL pada hari yang sama.




Kemudian lawan pada 18hb.... kelako rasanya bukan cukup latihan... belum lawan da sakit satu badan....




Apa-apa pun tahniah kepada pasukan bola jaring Johor kerana berjaya mengalahkan Negeri Sembilan dan Melaka sekali gus mewakili Zon Selatan ke peringkat seterusnya.




TAKLIMAT OLEH PENGADIL SEBELUM PERLAWANAN BERMULA



LOM ABIS LAGI!!!!!!



MENONTON PERLAWANAN ANTARA MELAKA DENGAN NEGERI SEMBILAN







hahahaha .... ini je la yang ada.....

/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan