Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Selasa, 13 Julai 2010

Seminar Kecemerlangan Keluarga Tanpa Dadah

Seminar ini telah diadakan pada 24 Mei 2010 yang lalu. Seperti biasa tugasku adalah Juruacara Majlis. Sepanjang aku bertugas sebagai Juruacara Majlis inilah majlis yang paling ringkas.
Perasmian seminar ini telah disempurnakan oleh Yang Berhormat Dr. Hajah Robia Binti Dato' Haji Kosai, manakala penceramah jemputan yang tersohor lagi terkenal iaitu Datuk Dr. Haji Mohd. Fadzilah Kamsah, ceramah yang disampaikan bukan sahaja menghiburkan malah menyampaikan mesej yang jelas dan tak jemu mendengarnya.

ambil peluang bergambar bersama

Datuk Dr. haji Mohd. Fadzilah Kamsah bersama sebahagian Warga Penerangan Muar


saja-saja

Ucapan perasmian oleh Y.B. Datuk Dr. Hajah Robia Binti Dato' Haji Kosai



Semasa majlis berjalan



begitu ramai jemputan yang datang yang terlalu khusyuk mendengar


gaya ceramah yang disampaikan oleh Datuk Dr Mohd Fadizlah Kamsah




"inilah dia majlisnya"


/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan