Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Jumaat, 16 Julai 2010

Perhimpunan Sivik (Pertandingan layang-layang dan wau)

Perhimpunan Sivik (Pertandingan main layang-layang dan Wau)Komuniti Bestari Mukim Ayer Hitam ini telah dilaksanakan pada 21 Mac 2010, bertempat di Padang Awam kampung Parit Tengah Batu 18 Ayer Hitam.
Pertandingan yang berlangsung seharian ini telah disempurnakan penyampaian Hadiahnya oleh Yang Berhormat Datuk Haji Abdullah Bin Md. Ali, Ahli Dewan Undangan Negeri Kawasan Bukit Naning. Pertandingan ini telah mendapat sambutan yang mengalakan kerana penyertaannya bukan sahaja dari Mukim Ayer Hitam atau dari Daerah Muar malah dari Daerah Ledang dan batu pahat Juga turut menyertai pertandingan ini.
Diatas sambutan hangat dari peserta program ini wajar dilaksanakan lagi, ia bukan sahaja satu pertandingan tetapi mengeratkan hubungan sesama sendiri malah aktiviti bersama keluarga juga turut kelihatan dengan keharian ahli-ahli keluarga bersama-sama memberikan sokongan. Selain itu dengan penganjuran ini memberi peluang meningkatkan ekonomi penduduk setempat kerana peniaga-peniaga terutamanya gerai makan turut merasai inpaknya.

wah!!!! cantik menarik tertarik kau memang de bom......

pelbagai kategori dipertandingkan "inilah pesertanya"


" layang-layang terbang melayang, terbang melayan ditendang padang, ingin aku hiburkan hiburkan hatimu sayang" haaa!!!! senikata lagu nie.....



nampak senang tapi bukan mudah untuk menaikkan wau ke udara.....



bagi kategori wau plain



hah!!!! cantik kan...



perserta membuat persiapan untuk bertanding


/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan