Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Melayari Blog Ini

Rabu, 5 Januari 2011

Kursus Coaching And Mentoring

hari terakhir

Kursus ni diadakan di Hotel Seri Malaysia Ayer Keroh Melaka pada 1 hingga 4 Mac 2010 yang lalu. Ia melibatkan pegawai dari negeri Pulau Pinang, Perak, Selangor, Johor dan Melaka selain dari Ibu Pejabat Kuala Lumpur.

Kursus ni sebenarnya untuk melatih kakitangan Jabatan Penerangan untuk menjadi pelapis kepada pegawai-pegawai yang telah lama khususnya dalam aspek penceramahan. Lemah betul bila sebut pasal ceramah, tetapi setiap tugas tu pasti ada cabaran dan sekiranya tidak mencuba maka kita tak tahu kemampuan kita. Setiap orang ada kelebihan dan kebolehan hanya perlu digilap supaya kuantiti boleh menjadi kualiti. Insyalallah aku akan cuba.

Walaupun dalam hati bermasalah,tapi kursus ni aku le manusia yang paling kuat ketawa, tak tau le kenapa tetapi terasa gelinya hati, bagai di geletek. Semuanya telah jadi kenangan.

Apa pun kursus nie yang menyeronokan adalah dapat berjumpa kawan-kawan lama yang lain negeri selain dapat merehatkan diri dari tugas-tugas semasa di Daerah.

dengan adanya kursus dapat menambah sahabat dari 1 jabatan


tergambar keseronokan diwajah masing-masing...... nak balik!!!!!!!



action je tu........... bakal-bakal pegawai...he...he..he.....




kenagan bersama sahabat lama dan baru dikenali di kursus ini



Majlis di akhiri dengan penyampaian sijil





/* CSS Social Media */ #sosmed{margin:20px 0;padding-top:15px;} .nengah{text-align:center!important} .smGlobalBtn{display:inline-block;position:relative;width:40px;height:40px;padding:0px;text-align:center;color:#fff!important;font-size:20px;font-weight:normal;line-height:2em;border-radius:25px;-moz-border-radius:25px;-webkit-border-radius:25px} .facebookBtn{background:#3b5998;opacity:0.4} .facebookBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09a"} .facebookBtn:hover,.twitterBtn:hover,.googleplusBtn:hover,.linkedinBtn:hover,.pinterestBtn:hover,.rssBtn:hover{color:#fff;opacity:1} .twitterBtn{background:#00ABE3;opacity:0.4} .twitterBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f099"} .googleplusBtn{background:#e13138;opacity:0.4} .googleplusBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d5"} .linkedinBtn{background:#0094BC;opacity:0.4} .linkedinBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0e1"} .pinterestBtn{background:#26ae91;opacity:0.4} .pinterestBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f0d2"} .rssBtn{background:#fb5a03;opacity:0.4} .rssBtn:before{font-family:"FontAwesome";content:"\f09e"}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan